Tanzania! - Reisverslagen van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu Tanzania! - Reisverslagen van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu

Tanzania!

In september vertrek ik met Shirley voor twee maanden naar Tanzania. Wij gaan daar vrijwilligerswerk doen in het CNCC, dit is een weeshuis waar kinderen wonen in de leeftijd van 0-7 jaar. Wij gaan hier de zusters helpen met het verzorgen van de kindjes, maar ook andere leuke dingen doen met de kinderen zoals spelletjes spelen, dansen, buiten spelen en een heleboel andere dingen.
Wij hebben er heel veel zin in, maar er moet nu natuurlijk nog veel voorbereid worden, maar ook daar hebben we zin in!

07 November 2013

Baday Tanzania!

31 Oktober 2013

Bye bye watoto, karibu Zanzibar!

20 Oktober 2013

Time flies when you're having fun!

09 Oktober 2013

In love with Tanzania!

24 September 2013

Fun, love and togetherness
Vera & Shirley

Samen vertrekken wij in september voor twee maanden naar Tanzania om hier vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis. We hebben er al zo ontzettend veel zin in! In dit reisdagboek zullen wij jullie op de hoogte houden van ons avontuur. Het is inmiddels al februari 2014 en we zijn aan het plannen om weer terug te gaan. We hebben echt een geweldige tijd gehad in Tanzania en missen de kindjes enorm. In mei 2014 gaan we voor 2,5 week weer terug!