nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen!

Blijf op de hoogte en volg Vera & Shirley

02 September 2013 | Nederland, Hellevoetsluis

Morgen is het dan eindelijk zo ver: WE VERTREKKEN NAAR TANZANIA!
We zijn al ingecheckt en de taxi is al geregeld om ons om 1 uur 's nachts op te halen op het vliegveld Kilimanjaro. De eerste twee nachten zullen we in een bed and breakfast slapen, ziet er erg mooi uit. We zijn al ontzettend zenuwachtig maar hebben er onwijs veel zin in en we gaan er een mooie tijd van maken en heel veel van genieten!
We hopen dat we vanuit het weeshuis ook regelmatig wat verslagjes hier op de site kunnen plaatsen, dus hopen dat het internet mee wilt werken!

• 02 September 2013 - 16:49

Loes:

Hee Shirley en Vera,

Heel veel plezier daar in Tanzania! (Ik ben wel jaloers en zou graag meewillen)
    Hopelijk leer je er veel en leren zij ook veel van jullie..

Geniet er lekker van..
    Liefs Loes

• 02 September 2013 - 17:20

Diana:

Heel veel plezier!!! Geniet van alle nieuwe indrukken, het mooie land, de lieve mensen en de overvloed van liefde die je van de kinderen krijgt!! en heel veel foto's maken he!!!

• 02 September 2013 - 17:35

Broer Van Shirley:

Gaan jullie naar Tanzania? ? Vandaar dat feestje afgelopen weekend! ^^
    Heel veel plezier zus!! Word maar net zo verliefd op Afrika zoals Nadia en ik dat zijn dan kunnen we een keer met z'n allen =D
    En jij ook Vera, ik ken je niet maar heel veel plezier!

• 02 September 2013 - 17:53

Kornee En Yvonne:

Hele goeie reis en heeeel veel plezier samen xxx

• 02 September 2013 - 17:59

Fam. Stokx:

Shirley en Vera goede reis en veel plezier xxx

• 02 September 2013 - 18:11

Marja Hauser:

heel veel plezier meiden...ben erg benieuwd wat jullie allemaal gaan doen en ga jullie verslagen volgen...vooral genieten...veilige reis xxx

• 02 September 2013 - 18:28

Annet:

Shirley en vera, heel veel succes en vooral veel geluk en plezier in Tanzania!!! Hoop dat we veel verslagen kunnen lezen! X Annet

• 02 September 2013 - 18:44

Leny Flokstra:

Ik wens jullie een mooi tijd daar,veel geluk en succes met alles wat jullie gaan ondernemen.

• 02 September 2013 - 19:32

Yvonne:

Heel veel plezier, en geniet van deze indrukwekkende reis xxx

• 02 September 2013 - 20:24

Yvonne :

Hallo meiden,een hele goede reis en ik wens jullie veel plezie
    r......ik ga jullie volgen.

• 02 September 2013 - 20:47

Yvonne Houtman:

Shirley en Vera

Heel veel plezier, en doe voorzichtig,
    Tot november, we houden jullie in het oog

Xx!

• 02 September 2013 - 22:22

Judith:

Ik wens jullie een heel goede reis Vera en Shirley!
    En ik hoop dat jullie af en toe kans zien om ons op de hoogte te houden.
    Tot over twee maanden!!

• 02 September 2013 - 23:21

Bertine ´t Hart:

Een hele goede reis!!

Heel veel plezier, we kijken hier uit naar jullie berichten...

Groetjes van Martin, Bertine, Elize en Yaron

• 02 September 2013 - 23:44

Marc En Bianca:

Hallo meiden, bijna is het dan zover. Wij wensen jullie een leerzame maar zeker ook gezellige tijd toe in Tanzania. Als jullie denken, het is toch een beetje zwaar! dan komt dit dat wij meereizen op jullie schouder. Pas goed op elkaar en vergeet niet te genieten! Liefs.

• 03 September 2013 - 20:22

Leny:

Vera en Shirley ,
    Heel veel plezier en een hele mooie tijd daar geniet er van.
    Pas goed op je zelf en elkaar.
    Groetjes Fred en Leny

Vera & Shirley

Samen vertrekken wij in september voor twee maanden naar Tanzania om hier vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis. We hebben er al zo ontzettend veel zin in! In dit reisdagboek zullen wij jullie op de hoogte houden van ons avontuur. Het is inmiddels al februari 2014 en we zijn aan het plannen om weer terug te gaan. We hebben echt een geweldige tijd gehad in Tanzania en missen de kindjes enorm. In mei 2014 gaan we voor 2,5 week weer terug!

Actief sinds 05 Juni 2013