Nog maar even wachten.. =D - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu Nog maar even wachten.. =D - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu

Nog maar even wachten.. =D

Door: Shirley

Blijf op de hoogte en volg Vera & Shirley

30 Juli 2013 | Nederland, Hellevoetsluis

Het begint nu toch wel erg dichtbij te komen.. Nog 35 nachtjes slapen en dan vertrekken we! De vaccinaties hebben we gehaald en morgen gaan we ons visum regelen bij het Consulaat. Spannend want we mogen niet zeggen dat we naar Tanzania gaan voor vrijwilligerswerk.. Dit word voor mij (shirley) als flapuit natuurlijk erg lastig! :P Maar goed gewoon zeggen dat we op rondreis gaan en niet moeilijk doen. De apotheek zijn we inmiddels ook al leeg aan het kopen zodat we in ieder geval goed voorbereid op reis zullen gaan. Ook beginnen de spulletjes voor de kinderen binnen te stromen. Zo is een van de bewoners van de Rozenhoek al weken heel hard bezig met het breien van nijntjes en mutsjes voor de kinderen. Echt super leuk! Doordat we zo druk met de voorbereidingen bezig zijn beseffen we goed dat we dadelijk echt in Tanzania zitten.. een droom die dan toch eindelijk uit mag komen!! =D

• 02 September 2013 - 12:49

Florence Van Der Spek:

Super spannend! Veel succes met alles wat jullie gaan doen!

• 02 September 2013 - 12:57

Marcel :

Heel veel plezier daar. En geniet ervan. Wij zorgen voor mart hoor

• 02 September 2013 - 20:33

Ankie Jansen:

Heel veel sterkte en geniet er van ,want het is wel erg spannend.
    Ik volg je verslagen

• 05 September 2013 - 14:34

Yvonne Houtman:

Heel veel reisplezier meiden, en let op elkaar.

Vera & Shirley

Samen vertrekken wij in september voor twee maanden naar Tanzania om hier vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis. We hebben er al zo ontzettend veel zin in! In dit reisdagboek zullen wij jullie op de hoogte houden van ons avontuur. Het is inmiddels al februari 2014 en we zijn aan het plannen om weer terug te gaan. We hebben echt een geweldige tijd gehad in Tanzania en missen de kindjes enorm. In mei 2014 gaan we voor 2,5 week weer terug!

Actief sinds 05 Juni 2013