Hallo Allemaal! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu Hallo Allemaal! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu

Hallo Allemaal!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera & Shirley

05 Juni 2013 | Nederland, Roosendaal

Ons eerste reisverslag voor de reis naar Tanzania.
Vandaag een profiel aangemaakt op deze site, via hier zullen we jullie op de hoogte houden van onze reis naar Tanzania. We hebben ontzettend veel zin om te gaan maar er moet nog veel voorbereid worden voordat we vertrekken, maar ook daar hebben we zin in.
We gaan vrijwilligerswerk doen in een weeshuis, het CNCC http://ngalekucentre.com, hier wonen kinderen in de leeftijd van 0-7 jaar. Wij gaan de zuster helpen bij het verzorgen van de kindjes maar ook leuke dingen met ze doen zoals dansen, buiten spelen, voorlezen en nog veel meer. Hiervoor willen wij leuke spulletjes meenemen uit Nederland die wij aan de kinderen kunnen geven.

• 05 Juni 2013 - 11:40

Oom Piet En Tante Lia:

Leuk dat je aan ons gedacht hebt!
    Alvast een heel goed verblijf gewenst in Tanzania. Heel goed dat je daar vrijwilligerswerk gaat doen.

Liefs van ons,

Oom Piet en tante Lia

Vera & Shirley

Samen vertrekken wij in september voor twee maanden naar Tanzania om hier vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis. We hebben er al zo ontzettend veel zin in! In dit reisdagboek zullen wij jullie op de hoogte houden van ons avontuur. Het is inmiddels al februari 2014 en we zijn aan het plannen om weer terug te gaan. We hebben echt een geweldige tijd gehad in Tanzania en missen de kindjes enorm. In mei 2014 gaan we voor 2,5 week weer terug!

Actief sinds 05 Juni 2013