TICKETS GEBOEKT! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu TICKETS GEBOEKT! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu

TICKETS GEBOEKT!

Door: Shirley en Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera & Shirley

06 Juli 2013 | Nederland, Roosendaal

Eindelijk is het dan echt 100% zeker dat we gaan, de tickets naar Tanzania zijn geboekt! Dat was het nog lastig uitkiezen zeg.. totdat we ineens de juiste tickets vonden, met de juiste tijden en de beste prijs! Op 3 september om 11.15 zullen we in Brussel op het vliegtuig stappen richting Kilimanjaro airport waar we na een tussenstop landen om 10 over 1 's nachts. Vanaf daar zullen we met de taxi naar Arusha gebracht worden om daar de eerste nachten door te brengen en waar we met Frederika de laatste spulletjes gaan kopen die we nodig hebben voor bij het CNCC.
Nu kunnen we toch echt beginnen met het boeken en regelen van andere dingen die erbij komen kijken. Zo moeten we nog vaccinaties en een visum aanvragen.
Wij hebben op ons werk gevraagd of de bewoners en zusters ons willen sponseren, hierdoor is er al een heel mooi bedrag bij elkaar gespaard om leuke dingen te doen voor de kinderen. Van dit geld zullen we vooral spullen en andere dingen, zoals bijvoorbeeld wat extra fruit, kopen. Hierdoor hebben de mensen die het verkopen ook wat aan het geld wat wij hebben opgehaald.
We hebben er echt zo ontzettend veel zin in! Nog 59 nachtjes slapen en dan vertrekken we naar Tanzania!

• 06 Juli 2013 - 22:02

Laszlo:

Leuk! I'm going to follow!

Vera & Shirley

Samen vertrekken wij in september voor twee maanden naar Tanzania om hier vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis. We hebben er al zo ontzettend veel zin in! In dit reisdagboek zullen wij jullie op de hoogte houden van ons avontuur. Het is inmiddels al februari 2014 en we zijn aan het plannen om weer terug te gaan. We hebben echt een geweldige tijd gehad in Tanzania en missen de kindjes enorm. In mei 2014 gaan we voor 2,5 week weer terug!

Actief sinds 05 Juni 2013