Dankbaarheid vervolg - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu Dankbaarheid vervolg - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu

Dankbaarheid vervolg

Door: Shirley

Blijf op de hoogte en volg Vera & Shirley

11 Juni 2014 | Tanzania, Moshi

Dankbaar voor:

- Dat we voor de tweede keer een fantastische tijd hebben mogen hebben op het CNCC
- De vele liefde die we van de kinderen hebben gekregen
- De nieuwe vriendschappen die ontstaan zijn tijdens onze tweede keer in Tanzania
- De leuke spelletjesavonden met de werkers bij ons huisje
- Dat we ons thuis mogen voelen in het fantastische Tanzania
- De heerlijke pizza’s bij het Leopard hotel in Moshi
- Onze bijzondere vriendschap!! <3
- De mogelijkheid om de mensen hier te kunnen helpen
- De liefde die we in Tanzania mogen voelen
- De vele knuffels en mooie foto’s van onze kids
- Het goede leven die onze lieverds op het weeshuis hebben
- Ons eigen leven waarin we naar school kunnen, goed te eten hebben, alles kunnen kopen wat we willen en veel liefde om ons heen hebben
- Dat we geaccepteerd worden zoals we zijn in Tanzania
- Dat we op mochten groeien in een liefdevol gezin met onze ouders
- Dat Shirley Evansi zijn eerste stapjes mee heeft mogen maken
- Voor de lieve mensen uit Nederland die ons sponsorgeld hebben gegeven waardoor wij de dagjes uit en nog veel meer extra’s konden doen!!
- We vanuit het centrum naar Moshi een privé Noah hadden, aangegeven met takjes tussen door voorbumper gestoken :P
- Dat ons geen vervelende of gevaarlijke dingen overkomen zijn tijdens onze reizen in Tanzania
- Onze kitenge's die ons warm hebben gehouden tijdens de koude avonden (en nu nog steeds doen!!)

• 23 Juni 2014 - 08:56

Oom Piet En Tante Lia:

Heel fijn dat jullie het weer zo goed gehad hebben in Tanzania. Wat een positivisme straalt er van jullie berichtgeving af. Hartverwarmend.
    Het zal weer even wennen geweest zijn.
    Sorry voor de late reactie maar we zijn zelf net terug van onze fietsreis naar Barcelona. Ook fantastisch geweest maar natuurlijk wel heel anders dan jullie droomreis.

Liefs van ons en groetjes thuis en voor oma,

Oom Piet en tante Lia

Vera & Shirley

Samen vertrekken wij in september voor twee maanden naar Tanzania om hier vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis. We hebben er al zo ontzettend veel zin in! In dit reisdagboek zullen wij jullie op de hoogte houden van ons avontuur. Het is inmiddels al februari 2014 en we zijn aan het plannen om weer terug te gaan. We hebben echt een geweldige tijd gehad in Tanzania en missen de kindjes enorm. In mei 2014 gaan we voor 2,5 week weer terug!

Actief sinds 05 Juni 2013
Verslag gelezen: 1979