Terug naar Tanzania! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu Terug naar Tanzania! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu

Terug naar Tanzania!

Door: Vera en Shirley

Blijf op de hoogte en volg Vera & Shirley

03 Februari 2014 | Nederland, Roosendaal

Na lang wachten op een antwoord uit Tanzania hebben we gisteren dan eindelijk het bericht gehad dat we weer terug mogen komen naar het CNCC! We zijn zo ongelooflijk blij dat we weer terug gaan naar onze kindjes, we denken namelijk nog elke dag aan ze!
Het was nog even spannend of we wel konden komen want in eerste instantie hadden ze tegen ons gezegd dat het niet mogelijk was om op het centrum te slapen in de periode dat wij wilden komen (eind mei, begin juni). Waarom dit nou het probleem was was niet helemaal duidelijk. Maar het kwam er op neer dat er geen vrijwilligers meer in het huisje bij Abdallah (de dokter) konden slapen ivm privacy. Wij vonden dit erg vreemd want we hebben nog contact met hem via facebook en hij verteld elke keer dat hij ons mist en het erg leuk vind als we terug zouden komen.
In Tanzania heeft Olga (de Nederlandse contactpersoon) met alle betrokkenen gesproken en iedereen vind het erg leuk als we weer terug zouden komen. Ook de zusters vinden het erg leuk dat we weer komen want ze kunnen wel weer wat hulp gebruiken en ze vonden ons erg goed met de kinderen. Nu kunnen we dus echt weer plannen gaan maken. We gaan dit keer voor 2,5 week naar Tanzania, waarvan twee weken op het CNCC.
Ook was er in het mailtje wat minder nieuws. Een van de grotere jongens zit niet helemaal lekker in zijn vel en is terug van de boardingschool naar het centrum gekomen om wat op te knappen.
Zoals jullie allemaal wel weten hebben we de vorige keer sponsorgeld opgehaald om leuke dingen te kopen en te doen met de kinderen en zusters. Dat willen we deze keer ook weer erg graag doen en is sponsorgeld dus van harte welkom!
We gaan dit keer niet zo lang als de vorige keer maar willen jullie allemaal zo toch op de hoogte houden!
We hebben er al ontzettend veel zin in en wanneer het ticket geboekt is kan het aftellen beginnen!

Vera & Shirley

Samen vertrekken wij in september voor twee maanden naar Tanzania om hier vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis. We hebben er al zo ontzettend veel zin in! In dit reisdagboek zullen wij jullie op de hoogte houden van ons avontuur. Het is inmiddels al februari 2014 en we zijn aan het plannen om weer terug te gaan. We hebben echt een geweldige tijd gehad in Tanzania en missen de kindjes enorm. In mei 2014 gaan we voor 2,5 week weer terug!

Actief sinds 05 Juni 2013