nog 19 nachtjes slapen - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu nog 19 nachtjes slapen - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Vera & Shirley - WaarBenJij.nu

nog 19 nachtjes slapen

Door: Shirley en Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera & Shirley

27 April 2014 | Nederland, Roosendaal

Over 3 weken zijn we al weer terug bij onze lieve kindjes in Tanzania! We hebben er zo ontzettend veel zin in, niet alleen om de kindjes weer te zien maar ook in het in Tanzania zijn. Alles op zijn gemakje, pole pole.
Tijdens de paasviering op basisschool Het Talent hebben we een les gegeven over Tanzania. De kinderen vonden het erg leuk en hadden aan het einde heel veel vragen oms. Op Het Talent hebben ze ook nog een flessen inzamelactie gedaan waarbij ze maar liefst €50 euro hebben opgehaald voor het CNCC, hier zijn we echt superblij mee! In totaal hebben we nu alweer €225 euro bij elkaar voor het CNCC. Hier gaan we nog leuke dingetjes mee kopen zoals plastic bekertjes (die leuke gekleurde van de ikea) want we willen de schoolkinderen de cupsong gaan leren, nu zijn we zelf bezig om dit te leren en om dat tegelijk te doen is nog niet zo makkelijk!
Met de dokter van het CNCC hebben we nog contact via facebook en van hem horen we regelmatig dat het goed gaat met de kindjes, dat er weer nieuwe kindjes zijn bij gekomen en af en toe stuurt hij ook wat foto's waar wij heel blij van worden!
We beginnen nu echt af te tellen tot we terug gaan nog even en dan is het eindelijk zo ver!

Baday!

Vera & Shirley

Samen vertrekken wij in september voor twee maanden naar Tanzania om hier vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis. We hebben er al zo ontzettend veel zin in! In dit reisdagboek zullen wij jullie op de hoogte houden van ons avontuur. Het is inmiddels al februari 2014 en we zijn aan het plannen om weer terug te gaan. We hebben echt een geweldige tijd gehad in Tanzania en missen de kindjes enorm. In mei 2014 gaan we voor 2,5 week weer terug!

Actief sinds 05 Juni 2013